wtorek, 19 lutego 2013

NIALL #30

Niall #30
Zrobiłaś coś co nie powinno się zdarzyć. Zraniłaś siebie i ludzi dookoła. Chciałabyś cofnąć czas żeby tego wszystkiego nie było. Usiadłaś na łóżku obok swojego chłopaka. Chłopaka który daje ci tyle szczęścia i tyle radości. Patrzyłaś na niego, a po twoich policzkach zaczęły spływać łzy. Wstałaś z łóżka i podeszłaś do szafy. Wyciągnęłaś torbę i zaczęłaś pakować ciuchy. Nie chciałaś go obudzić, podniosłaś walizkę i zeszłaś na dół. Położyłaś torbę obok drzwi i weszłaś do kuchni. Usiadłaś przy stole i zaczęłaś płakać, wtedy z góry zszedł Niall.
N: Co robi tu ta torba ?
T: Wyprowadzam się.
N: Ej dlaczego płaczesz ?
T: Kurwa nawet nie wiem jak mam ci to powiedzieć.
N: Co się stało.
T: Przespałam się z Zaynem.
N: Co zrobiłaś ?
T: To co słyszałeś.
N: O kurwa.
T: Przepraszam cię za to, nie powinnam tego robić.
N: Ale dlaczego ? Źle ci ze mną ?
T: Jest wspaniale, nigdy nie czułam czegoś takiego jak przy tobie.
N: Kiedy to było.
T: Wtedy jak się pokłóciliśmy i pojechałam do niego.
N: Ale dlaczego ? Szukałaś pocieszenia ?
T: Nie, wypiłam trochę i...
N: I co jest lepszy tak ?
T: Nie uwierz, wcale nie jest lepszy.
N: To po co ty to zrobiłaś.
T: Przepraszam cię, na prawdę było mi z tobą wspaniale.
N: Było.
T: Nadal jest, ale wiem, że nie będziesz chciał ze mną być po czymś takim. Kocham cię i pamiętaj o tym. Już zawsze cię będę kochać.
N: Kochać.
Zobaczyłaś, że po jego policzkach zaczynają spływać łzy. Położyłaś klucze na stole, ubrałaś buty, zabrałaś torbę i wyszłaś. Włożyłaś ją do samochodu po czym sama wsiadłaś i odjechałaś. Nie wiedziałaś gdzie się masz podziać. Przez pierwsze dwie godziny jeździłaś bez celu. W końcu pojechałaś do hotelu. Wynajęłaś pokój. Zabrałaś kluczyk i weszłaś do windy. Wyjechałaś na 6 piętro i poszłaś do pokoju. Położyłaś torbę na ziemi i usiadłaś na łóżku. Zaczęłaś płakać. Weszłaś pod kołdrę i zasnęłaś. Minęły już dwa tygodnie, a ty nadal nie widziałaś się z Niallem. Zastanawiało cię tylko to dlaczego żaden z chłopaków jeszcze nie zadzwonił. Na ale tak jak myślałaś nie chcą cię znać, przecież możliwe, że zniszczyłaś ich przyjaźń. To uczucie było okropne. Wstałaś z łóżka i usłyszałaś pukanie do drzwi. Podeszłaś i je otworzyłaś.
T: Liam ? Co ty tu robisz ?
Li: Mogę ?
T: Tak wchodź.
Li: Jak się czujesz ?
T: A jak mam się czuć ? Zraniłam osobę, która jest dla mnie najważniejsza.
Li: Wiesz, że on tęskni.
T: Za mną ? Na pewno nie.
Li: Sam nam to ostatnio powiedział.
T: On nie będzie chciał mnie znać.
Li: On nie cierpi przez tą zdradę, tylko dlatego że ciebie przy nim nie ma.
T: Proszę cię Liam nie pierdol.
Li: Gadał z Zaynem.
T: I co ?
Li: Wyjaśnili sobie wszystko i jest między nimi ok.
T: Tego się najbardziej bałam.
Li: Wrócisz ?
T: On na pewno nie chce mnie widzieć. Powiedz mu, że go kocham.
Li: sama mu to powiedz.
T: Nie Liam. Proszę cię. Ja wyjeżdżam.
Li: Gdzie ?
T: Nie wiem zobaczę, może polecę do NY, dawno się z koleżankami nie widziałam.
Li: Proszę cię nie rób tego.
T: Ale tak będzie lepiej.
Li: Dobra rób jak chcesz.
T: Nie widzę innego rozwiązania.
Pożegnałaś się z nim, później chłopak wyszedł. Cały dzień spędziłaś w pokoju. Rano wstałaś, wykąpałaś się i ubrałaś. Wyszłaś z hotelu i udałaś się do sklepu. Weszłaś do środka i zobaczyłaś chłopaków. Patrzyli się w twoją stronę. Odwróciłaś się i zaczęłaś wychodzić ze sklepu. Nagle zobaczyłaś, że ktoś za tobą biegnie.
N: (t.i.) !
Nie chciałaś się zatrzymywać szłaś dalej.
N: Zaczekaj.
T: Co ?
N: Proszę cię nie wyjeżdżaj.
T: Nic mnie już tu nie trzyma.
N: A ja ?
T: I tak pewnie nie chcesz mnie znać.
N: Chcę żebyś do mnie wróciła.
T: Co ?
N: Wtedy tamtego wieczoru, nie powinienem na ciebie krzyczeć to przeze mnie do niego pojechałaś.
T: Nie to jest moja wina, ja nie powinnam wskakiwać mu do łóżka.
N: Potraktujmy to jakby nigdy się nie stało.
T: Dasz rade o tym zapomnieć ?
N: Dla ciebie ? Zawsze.
Chłopak zbliżył się do ciebie i bardzo namiętnie pocałował. Podeszła do was reszta i pojechaliście po twoje rzeczy do hotelu. Wróciłaś z Niallem do domu.
___________________________________________________
Proszę was, komentujcie !!! :))/ Lexii xx.

6 komentarzy:

  1. KOCHAM! <3333 ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne, ale mogłoby być trochę dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste to masz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś świetna bardzo cię podziwiam nie wiem jak to robisz że wymyślasz tal niesamowite historie powinnaś zostać pisarką bo z twoją wyobraźnią to nie będzie trudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ! 👌 kocham ❤️

    OdpowiedzUsuń