sobota, 16 lutego 2013

NIALL #28

Niall #28
Mieszkasz w UK i przyjaźnisz się z całym 1D. Do wszystkich czujesz mocną więź, ale z Niallem jest to coś więcej. Nie chcesz nikomu o tym mówić bo si boisz ich reakcji, nie wiesz dlaczego, ale coś cię przed tym powstrzymuje. Jednak wiesz, że nic z tego nie będzie jak byś się przyznała. Niall około trzech miesięcy temu podpisał kontrakt z jakąś wytwórnią i musi być w związku z Julią, która właśnie rozpoczyna swoją karierę. Na początku kiedy się na to decydował, nie był pewny, ale się zgodził. Został mu jeszcze niecały miesiąc. Mają niby ze sobą zerwać, ale wydaje ci się, że coś między nimi zaiskrzyło. Dzisiaj wieczorem robicie w domu wieczór filmowy, ona też ma być. Tak na prawdę to tylko udajesz, że ją lubisz. Denerwuje cię to jak się klei do Nialla, wiesz że oni są parą no ale to przecież nie jest w ogóle miłość. Przynajmniej masz taką nadzieję. Zwlekłaś się z łóżka o 14. Wróciliście o 5 nad ranem. byliście na imprezie. Poszłaś się umyć. Ubrałaś spodnie dresowe, bokserkę i na to luźny sweterek. Spięłaś włosy w koka i poszłaś na dół. Chłopcy siedzieli w kuchni. Przywitałaś się z nimi i usiadłaś na blacie. Harry stanął obok ciebie i nalał sobie soku. Wypił trochę i mu zabrałaś kubek.
H: Ej.
T: Styles.
H: Dobra pij.
Uśmiechnęłaś się i wypiłaś sok. Przez cały czas patrzyłaś się na Horana. Nie mogłaś oderwać od niego oczu.
Z: (t.i.) co jest ?
T: Co ?
Z: Tak się na Nialla patrzysz.
T: Co ? Nie. Śpię jeszcze.
Zaczęliście rozmawiać. Zrobiliście naleśniki i poszliście do salonu. Wtedy przyjechała Julia. Usiadła obok Nialla. Jak się na nią patrzyłaś to miałaś ochotę, ją zabić. Zjadłaś naleśniki i położyłaś talerzyk na stole. Zayn włączył film i po kilku minutach wyłączyli prąd. Louis zadzwonił do nich i się okazało, że prądu może nie być do jutra. Zapaliliście świeczki na stole. Siedzieliście przez jakiś czas w ciszy. Nikt nie miał ochoty się odzywać. Każdy był wykończony po wczorajszej nocy. Włożyłaś słuchawki do uszu i położyłaś głowę na poduszkę, zamykając oczy. Mimo muzyki w uszach, słyszałaś co mówią chłopcy.
Z: Ej Niall, o jest z wami ?
N: Jak z wami ?
Z: Rano (t.i.) wpatrzona w ciebie teraz ty.
N: A tak jakoś.
Z: Aha.
Zaczęli sobie opowiadać kawały i różne historyjki. Nie mogłaś patrzeć na to jak Julia klei się do Nialla. Wstałaś szybko i poszłaś do pokoju.
H: Co jej ?
N: Nie wiem.
H: Leć za nią.
N: Jak zwykle ja.
Niall wstał i po chwili wszedł do twojego pokoju.
N: Mogę ?
T: Co chcesz ?
N: Możesz mi powiedzieć co się stało ?
T: No nie za bardzo.
N: No powiedz mi, przecież się przyjaźnimy.
T: No właśnie może dlatego ?
N: Chodź na dól. Co będziesz tu sama tak siedziała.
T: Nie mam ochoty.
N: Chodź.
T: Nie dzięki. Idź sam. Ja idę spać.
W którymś momencie zasnęłaś. Obudziłaś się w nocy. Spojrzałaś na zegarek. Była pierwsza w nocy. Szłaś powoli po schodach. Wtedy usłyszałaś jak Niall rozmawia z Zaynem.
Z: Powiesz mi o co chodzi ?
N: No bo ja ją kocham.
Z: To dlaczego jej nie powiesz ?
N: No bo to nie ma miejsca, wiesz.
Z: Przecież dla miłości robi się wszystko.
N: Boje się. Naprawdę ją pokochałem. Próbowałem do tego podejść inaczej ale nie potrafię.
Stanęłaś na schodach i słuchałaś o czym gadają. Zamknęłaś oczy i po policzku spłynęła ci jedna łza. Otarłaś ją i stanęłaś przy salonie.
T: Nie śpicie jeszcze ?
Z: Zaraz się kładziemy.
N: A ty ?
T: Wstałam po picie.
Poszłaś do kuchni i wyciągnęłaś z lodówki wodę. Zabrałaś butelkę i poszłaś do łóżka. Weszłaś pod kołdrę i zaczęłaś szlochać w poduszkę. Wtedy sobie uświadomiłaś, że on ją kocha, że nie zostawi jej dla ciebie, że ty jesteś dla niego tylko przyjaciółką. Postanowiłaś, że zabierzesz jutro swoje rzeczy i wyjedziesz. Że wyjedziesz w ogóle z UK. Nie wiedziałaś co ze sobą zrobisz. Wstałaś rano i zaczęłaś się pakować. Ubrałaś się, zawiesiłaś torbę na ramię i wyszłaś z pokoju. Wpadłaś na Zayna.
Z: (t.i.) co ty robisz ?
T: Nic.
Z: Po co ci ta torba ?
T: Wyprowadzam się ?
H: Co ?
Zeszłaś na dół i zaczęłaś ubierać buty.
Zayn i Harry stali przy tobie i próbowali cię zatrzymać.
H: Ale o co chodzi ?
T: O Julię ?
Z: Co ?
T: Nie zrozumiecie.
Z: Przecież ją lubisz.
T: Ona wszystko pieprzy nienawidzę jej.
H: Ale za co ?
T: Za to, że jest z Niallem.
Z: Przecież wiesz, że to jest tylko przykrywka.
T: Nie zaprzeczaj, że on do niej nic nie czuję.
Z: Przecież prze te cztery miesiące to akceptowałaś.
T: Próbowałam, ale nie potrafię tak dłużej. Nie potrafię udawać.
Z: Ale czego udawać ?
Zabrałaś torbę na ramię i krzyknęłaś na Zayna.
T: Bo ja go kocham.
Wtedy zobaczyliście, że Niall stoi przy schodach.
T: Sory nie mogę.
Wyszłaś i trzasłaś drzwiami. Założyłaś kaptur na głowę, bo padał deszcz. Szłaś i płakałaś. Wyłaś jak dziecko. Nie miałaś pojęcia gdzie teraz iść. Nagle usłyszałaś, że ktoś biegnie. Odwróciłaś się. To był Niall. Przyspieszyłaś swoje tempo, nie chciałaś żeby cię dognił. Zaczęłaś biec. Horan cię dogonił i chwycił za ramię.
N: Czekaj.
T: Po co ? Już wszystko wiesz, kocham cię i nie potrafię pogodzić się z tym, że jesteś z Julią.
N: Przecież ona to.
T: Ale na pewno coś do niej czujesz. To co mówiłeś w salonie, że ją kochasz.
N: Mówiłem o tobie.
T: Co ?
N: To ciebie kocham. Nie wiesz jakie to było okropne. Od dawna wiedziałem, że ty darzysz mnie innym uczuciem niż resztę chłopaków. Nawet nie wiesz jak trudno mi było udawać przed całym światem ten zasrany związek. Wolałbym ciebie całować niż ją. Zawsze myślałem o tobie i nie mogłem pogodzić się ze swoją decyzją, że podpisałem ten zasrany kontrakt.
T: Serio ?
N: Tak. Kocham cię i mam w dupie co będą pisali w gazetach i gadali w tv. Chcę być z tobą i nie ukrywać tego. Jesteś dla mnie najważniejsza.
T: Kocham cię.
Po chwili złączyliście swoje usta w namiętnym pocałunku.
Jesteście już ze sobą od miesiąca. Wspaniale ci jest z Niallem. Któregoś razu w jednym programie pojawiło się zdjęcie, z tamtego dnia, jak się pocałowaliście. I od razu pytania czy zdradza Julię... Niall przyznał się do wszystkiego, że ten związek to było wszystko zaplanowane, a że tak na prawdę kocha ciebie. To był szok dl wszystkich, ale po jakimś czasie zaakceptowali cię fani. Nadal huczy od plotek na ten temat, ale żyjesz z Niallem i nie ukrywacie swojej miłości.
________________________________________________
Sorki, że znowu z Niallem, ale się jakość powstrzymać !!!! <33 :D/ Lexii xx.

3 komentarze: