niedziela, 24 marca 2013

ZAYN #13

Zayn #13
Dzisiaj przyleciałaś z Polski. Na lotnisko przyjechał po ciebie Malik. Chciał cię zabrać na kolację ale odmówiłaś, bo byłaś strasznie zmęczona. Przyjechaliście do domu. Weszliście do środka. Malik strasznie dziwnie się zachowywał. Był taki nie swój. Poszłaś do kuchni i zrobiłaś sobie kawę. Wtedy wszedł Zayn. Usiadłaś na blacie i zaczęłaś pić.
T: Tęskniłeś ? Chociaż troszkę ?
Z: Bardzo.
T: Co się z tobą dzieje ?
Z: Ze mną ? Nic.
T: Jak nic. Widzę przecież.
Z: Zdaje ci się.
T: Zayn znam cię.
Podszedł do ciebie, rozchylił twoje nogi stanął między nimi. Pocałował cię namiętni i jedną ręką zjechał do twoich majtek. Wsunął ją i zaczął bawić się twoją koleżanką.
Z: A jak zrobię tak. To przestaniesz bredzić ?
T: Ale jak ?
Wtedy wsadził dwa palce w ciebie tak, że podskoczyłaś.
Z: Tak.
T: Przestanę.
Zaczął wykonywać szybsze ruchy. W pewnym momencie nie mogłaś wytrzymać i wyciągnęłaś jego rękę.
Z: Teraz zmiana ?
T: Ymmn.
Uklęknęłaś przed nim i zrobiłaś to co do ciebie należało. Później z powrotem posadził cię na blat i wszedł w ciebie. Po jakimś czasie doszliście. Staliście w siebie w tuleni. Po jakimś czasie poszłaś do łazienki. Nalałaś wody do wanny i weszłaś do niej. Przez jakieś 40 minut siedziałaś do tej pory, aż woda nie ostygnęła. Wyszłaś i ubrałaś na siebie dresowe spodnie i białą podkoszulkę z jakimiś napisami. Zeszłaś na dół i udałaś się do kuchni. Nalałaś sobie soku. Zobaczyłaś, że Malik siedzi na ławce za domem opuszczoną głową i pali papierosa. Wydawało ci się to dość dziwne. Bo od początku było z nim coś nie tak. Wyszłaś na taras.
T: Powiesz mi w końcu o co chodzi ?
Z: O nic.
T: Kurwa Zayn widzę, że coś jest nie tak. Nie ukryjesz tego przede mną.
Z: Nie ważne.
T: Mów o co chodzi.
Z: Nie mogę.
T: Jak kurwa nie możesz.
Z: Nie mogę ci tego powiedzieć.
T: Mów.
Z: Znienawidzisz mnie.
T: Co ?
Na chwilę zapadła cisza. Chłopak wstał.
T: Kurwa mów.
Zaczęłaś na niego krzyczeć.
Z: Nie.
T: Zayn.
Z: Zdradziłem cię.
T: Co zrobiłeś ?
Z: To co słyszałaś.
Usiadłaś na schodku i nie wiedziałaś co masz zrobić.
T: Ale dlaczego ?
Z: Nie wiem. Brakowało mi seksu ? No nie wiem.
T: Z kim ?
Z: Nie znam jej jakaś laska z klubu.
T: Zajebiście. Czyli jakby mi się coś stało, to też byś ruchał inne ?
Z: Nie.
T: Kiedy to było ?
Z: Dzisiaj rano.
T: Ja pierdole. Uprawiałeś ze mną seks wiedząc, że kilka godzin wcześniej bzykałeś inną ?
Z: Nie chciałem tego z nią robić.
T: Ale zrobiłeś.
Wstałaś i weszłaś do domu. Od razu poszłaś na górę. Zaczęłaś szukać telefonu, po chwili zorientowałaś się, że zostawiłaś go w kuchni. Nie miałaś najmniejszej ochoty tam schodzić ale musiałaś. Ale najpierw postanowiłaś się wyszykować. Spięłaś włosy w koka, zrobiłaś kobiecy i bardzo wyzywający makijaż. Ubrałaś czarną, obcisłą i krótką sukienkę. Założyłaś czerwone szpilki. Zabrałaś z szafki małą torebkę i zeszłaś na dół po telefon. Weszłaś do kuchni. Przy stole siedział Zayn.
Z: Wybierasz się gdzieś ?
T: Gówno cię to interesuje.
Z: Właśnie, że interesuje i to bardzo.
T: Serio ? Akurat gdzie idę to nie musisz wiedzieć.
Z: Powiedz mi chociaż z kim idziesz i kiedy wrócisz.
T: A po chuj ci to wiedzieć ?
Z: Martwię się o ciebie.
T: Nie musisz wiedzieć z kim idę, gdzie idę i kiedy wrócę. No o ile w ogóle wrócę.
Z: Co ?
T: No co najwyżej po rzeczy.
Z: (t.i.) przepraszam, ja na prawdę nie chciałem. Kocham cię.
Malik zaczął beczeć. Pierwszy raz widziałaś go w takim stanie. Ale nie miałaś zamiaru się nad nim użalać.
T: Co myślisz, że o tym tak po prostu zapomnę ?
Z: Proszę, spróbuj.
T: Nie ma najmniejszej opcji.
Z: Kocham cię.
T: Dobrze zastanów się nad tymi słowami, bo coś mi się wydaje, że one nie są całkowitą prawdą.
Z: Są.
T: Proszę cię. Cześć.
Wyszłaś trzaskając za sobą drzwiami. Pojechałaś z kumpelą do klubu. Na prawdę dużo wypiłaś. Wróciłaś do domu około 5 nad ranem. Od razu poszłaś do salonu i walnęłaś się na kanapę. W ciągu kilku sekund zasnęłaś. Zwlekłaś się z łóżka po 11. Poszłaś do kuchni. No i oczy wiście siedział tam Malik. Wyciągnęłaś z lodówki piwo i zaczęłaś je pić. Nie odzywałaś się nic tylko cały dzień spędziłaś na kanapie z alkoholem w ręce. Zayn wyjechał na kilka dni bo mięli koncert, więc zostałaś sama w domu. Przez ten czas wypiłaś wszystko co było możliwe. Rano wstałaś i chciałaś trochę posprzątać przed jego przyjazdem bo po całym salonie i kuchni były, puszki i butelki po piwach i różnych innych alkoholach. Ale nie zdążyłaś. Za nim się obejrzałaś do domu wszedł Malik.
Z: Ty już do końca oszalałaś ?
T: O co ci chodzi.
Z: Nie masz już nic innego do roboty tylko picie ?
T: Nie.
Z: Przestań. To nie jest sposób.
T: A właśnie, że jest.
Z: To wszystko przeze mnie.
T: Serio ?
Z: Przepraszam cię, na prawdę nie chciałem. Strasznie tego żałuję. Kocham cię i nie chcę cię stracić.
T: To po co się z nią przespałeś ?
Z: Upiłem się i nie wiem. Nie wiem po co to zrobiłem. Kurwa nawet nie było mi dobrze.
T: Nie wiem.
Z: Proszę cię.
T: Wątpię, że będę potrafiła ci zaufać.
Z: Błagam cię.
T: Zraniłeś mnie tym i to bardzo.
Z: Wiem. To jest najgorsza rzecz jaką zrobiłem w życiu. Chciałbym żebyśmy byli już na zawsze razem.
T: Wytrzymasz ze mną.
Z: Do końca życia.
Uśmiechnęłaś się do niego i się przytuliłaś. Postanowiłaś, że spróbujesz mu zaufać. W końcu nie znajdziesz drugiego takiego Zayna.
Z: Zrobię dla ciebie wszystko.
T: Wszystko ?
Z: Tak.
T: Zero seksu przez miesiąc.
Z: Dobra.
T: Ale rozumiesz ? Zero ze mną, ani z inną.
Z: Wiem.
T: Nie wytrzymasz.
Z: Dam radę.
Klęknęłaś przed nim i ściągnęłaś z niego spodnie i bokserki. Ale chłopak odsunął się od ciebie i się ubrał.
Z: Była o czymś mowa.
T: A co jak mi się będzie chciało ?
Z: Zrobię o co mnie tylko poprosisz.
T: A jak ci każe wejść w siebie ?
Z: Będę udawał, że nie słyszałem.
T: To zrób mi teraz tak żebym była zadowolona. Zabrał cię na ręce i zaniósł do sypialni.
___________________________________
No taaaaki dziwnyy troszkę, no ale łapajcie !! :D No i komentujcie !! Z góry dzięki. Jutro bd z Louim !! <33/ Lexii xx.

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zboczone XD
    Dawaj częściej ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super imagin <33
    Zlot Directioners w Szczecinie 13 kwietnia : )
    Jacyś chętni?
    mój tt: @Ada_xoxo
    ask: ask.fm/chudymxbyc

    OdpowiedzUsuń
  3. teskniłam za toba :* imagin wyborny milordzie XD
    wilebie takie zboczone XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój MISTRZ , MISTRZ! <3 ;*
    Więcej chcemy , no! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz coś o Zaynie +18 proszę

    OdpowiedzUsuń