sobota, 30 marca 2013

NIALL #37

Niall #37 część III.
Po chwili postawił cię na ziemię i chwycił twoje policzki.
N: Proszę cię nie zostawiaj mnie.
T: Muszę jechać.
N: Błagam.
Odwróciłaś się w stronę mamy, która rozmawiała w tym czasie z tatą. Po chwili do ciebie podeszła i cię przytuliła. Nie wiedziałaś o co jej chodzi.
M: Niall, opiekuj się nią.
T: Co ?
M: Możesz zostać.
T: Dziękuję.
N: Dziękuję pani bardzo.
M: Dobra już bo się pobeczę.
Pożegnałyście się i po chwili odeszła. Jeszcze raz pocałowałaś się z Niallem.
H: Dobra gołąbeczki spadamy.
Horan chwycił cię w talii i ruszyliście w stronę wyjścia. Wsiadłaś z Niallem i Harrym w jego auto i odjechaliście. Po drodze zahaczyliście o sklep. No i jak zwykle wyszliście z niego z pełnym wózkiem. Zapakowaliście relamówki do bagażnika i pojechaliście do domu. Po jakiś 20 minutach byliście na miejscu. Wysiadłaś z samochodu z chłopakami. Oni zabrali reklamówki, a ty już poszłaś do środka. Zobaczyłaś całą 3 w salonie. Zaczęli się cieszyć jak dzieci. Przytulali cię całowali po głowie. Miałaś z nich niezły ubaw. Poszliście wszyscy rozpakować zakupy. Później udaliście się do salonu i włączyliście film.
T: Idę po kakao.
Z: Też chcę.
H: Też.
Li: Ja też.
T: Dobra zrobię wszystkim.
Wstałaś i poszłaś do kuchni.
H: Tylko jej nie skrzywdź.
N: Nigdy w życiu.
H: Bo się źle to dla ciebie skończy.
N: Kocham ją i nie mam najmniejszego zamiaru bawić się jej uczuciami. Wiedz to.
Lo: O co chodzi ?
H: A nic takiego.
T: Zayn.
Z: Idę.
Zaniosłaś z mulatem kakao do salonu i usiadłaś tym razem obok Nialla. Podałaś mu je i się uśmiechnęłaś na co blondyn odpowiedział ci lekkim pocałunkiem i wyszeptał.
N: Kocham cię.
T: Ja ciebie też.
Z: Ej co to ma być ?
Cała 3 patrzyła się na was z niedowierzaniem.
T: A co ma być ?
Li: Co wy razem ?
N: Tak, tak to ja jestem tym szczęściarzem.
No i po chwili wróciliście do oglądania filmu. Po jakimś czasie zasnęłaś. Kiedy wszyscy doszli do wniosku, że trzeba iść do łóżek, Horan zabrał cię na ręce i zaniósł do sypialni. Teraz już waszej sypialni. Lekko położył cię na łóżku. Starał się, żeby cię nie obudzić, ale mu się to nie udało.
T: Nie staraj się już tak i tak nie śpie.
N: No ale próbowałem.
T: Kocham cię.
Pocałował cię lekko w usta i rozebrał się do bokserek po czym się położył obok ciebie. Ściągnęłaś z siebie spodnie. Chłopak cię objął, a ty wtuliłaś się w jego nagi tors. Po chwili zasnęłaś. Rano obudziło cię lekkie głaskanie po głowie. Otworzyłaś oczy i zobaczyłaś go.
T: Niall ? Nie śpisz ?
N: Nie potrafię jak mam kogoś takiego jak ty przy sobie.
T: Która godzina ?
N: 10, ale śpij jeszcze.
T: A ty ?
N: Popatrzę.
Uśmiechnęłaś się i wtuliłaś w niego. Ale już nie spałaś. Leżeliście sobie razem do 13 i cieszyliście się swoją osobą. Minęły już dwa miesiące odkąd jesteś z Niallem. Zwlekłaś się rano z łóżka i poszłaś zjeść śniadanie. Dzisiaj chłopacy wracają, bo nie było ich 3 dni. Mięli jakiś koncert. Po południu mają być już w domu. Po śniadaniu zadzwonił ci telefon.
T: Halo ?
N: Czy moja królewna się wyspała ?
T: Nie za bardzo.
N: To co robiła w nocy ?
T: Marzyła żebyś już wrócił, bo nienawidzi gdy cię nie ma.
N: Dzisiaj wracam i jak przyjadę to bądź gotowa idziemy na kolację.
T: Kolację ?
N: Tak. Więc idź sobie kup jakąś piękną sukienkę.
T: No skoro nalegasz.
N: Kocham cię.
T: Też cię kocham.
Pożegnałaś się z nim i poszłaś się przygotować. Koło 10 wyszłaś z domu i pojechałaś do Galerii. Pochodziłaś trochę po sklepach i kupiłaś sobie sukienkę na wieczór taką. Koło 14 byłaś z powrotem w domu. Wykąpałaś się i uczesałaś koczka. Zrobiłaś lekki, ale wyzywający makijaż i poszłaś do salonu pomalować sobie paznokcie. Dostałaś wtedy esemesa od Nialla, że będzie około 18 bo musi jeszcze coś załatwić. Była 17:30 więc postanowiłaś się ubrać. Poszłaś do sypialni i założyłaś sukienkę, którą dziś kupiłaś, czarne szpilki. Założyłaś jeszcze kolczyki i miałaś w planie łańcuszek, ale przez przypadek ci się rozerwał. Zeszłaś na dół i czekałaś na Horana. Tak jak obiecał, tak był. No nawet parę minut przed czasem. Wszedł do domu. Ty siedziałaś w kuchni.
N: Gotowa moja księżniczka ?
T: O już jesteś.
N: Strasznie za tobą tęskniłem.
T: To jest okropne.
Pocałowaliście się i wyszliście z domu. Wsiadłaś z Horanem w samochód i odjechaliście. Po jakimś czasie byliście uż bardzo luksusowej restauracji. Weszliście do środka.
N: Dobry wieczór. Rezerwacja na nazwisko Horan.
K: Zapraszam.
Kobieta prowadziła nas przez całą salę, aż szliście długim korytarzem.
T: Gdzie my idziemy ?
N: Zaraz się dowiesz.
Weszliśmy do windy i pojechaliśmy już na górę sami. Po jakimś czasie się zatrzymaliśmy. Znowu szliśmy korytarzem, ale tym razem krótkim. Podeszliśmy do drzwi. Niall zasłonił ci dłońmi oczy.
N: Tylko nie podglądaj.
T: Nie mam zamiaru.
Po chwili odsłonił je.
N: Już możesz.
Otworzyłaś je i zobaczyłaś cały Londyn. Byliście na dachu restauracji.
T: Boże Niall, tu jest wspaniale.
N: Podoba się ?
T: Jest idealnie.
Rzuciłaś mu się na szyję i go pocałowałaś.
N: Kocham cię.
T: Ja ciebie również.
Podeszliście do krawędzi budynku. Oparłaś się o barierkę i oglądałaś miasto. Nagle poczułaś na coś na szyi. Zerknęłaś i zobaczyłaś, że Niall zakłada ci srebrny łańcuszek, na którym było zawieszone serduszko z drobniutkich diamentów z białego złota.
N: Chcę żebyś zawsze o mnie pamiętała.
T: Nigdy o tobie nie zapomnę. Wiedz to.
N: Strasznie zmieniłaś moje życie.
T: Na dobre ?
N: Jeszcze się pytasz ? Teraz wiem po co się budzę. kiedyś zasypiałem z myślą, że mam sławę, a teraz ? Codziennie wiem, że otworze oczy i będziesz obok mnie ty.
Po policzkach zaczęły spływać ci łzy.
N: Księżniczko moja, nie płacz.
T: Nie potrafię. Nikt, nigdy nie powiedział mi czegoś takiego.
N: Kocham cię i na zawsze będę.
Pocałowaliście się i poszliście do stolika. Zjedliście kolację po czym udaliście się do pokoju hotelowego wynajętego przez Nialla.
__________________________________
Ok. To podoba się czy nie ?? :D Będzie IV część. Cieszycie się ?? :D/ Lexii xx.

22 komentarze:

  1. Jakie zajebiste! <3
    Cieszę się , aż z tych podskoków z zrobiłam dziurę w suficie! haha! :D Czekamy z niecierpliwością ; 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hotel... Następna część... = +18? :D
    Jak wyżej, dziura w suficie XD
    Pisz, pisz, byle szybko. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam z niecierpliwością na część IV myśle że mogłaby być +18 było by fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś zajebista. Cieszę się że będzie 4 część. Już nie mogę się doczekać. Twoje opowiadania są fajowe. Chcę już 4. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAJBEISAT CZĘŚĆ! Chcę następną!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takk Daj IV częśc !!! <33 Zajebiste im. piszesz :333 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow
    Szacun, uwielbiam Twoje imaginy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg. To Jest Zajebiste.!! Nie mogę się doczekać IV części.
    Bardzo mi się podoba jak piszesz i ciesze się, że większość jest o Niall'u. Oby tak dalej dziewczyno, jesteś świetna.! :** <3 <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. OOOOO to jest fantastyczne, pięknie piszesz. Mam nadzieję, że już nie długo będzie next xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo!! <3 :**
    Kiedy następna część.? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie kiedy...nie mogę się doczekać! chcę ich więcej, bo piszesz niesamowite imaginy!!!

      Usuń
  11. już się kurcze nie mogę doczekać!!! normalnie czekam czekam i jeszcze raz czekam!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dawaj kolejną +18 prosimy!!!!!! ZAJEBISTE TO!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawaj kolejną, to jest super, ale niech będzie +18! *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy następna część??

    OdpowiedzUsuń
  15. To kiedy następna

    OdpowiedzUsuń
  16. 1d-jedenkierunek-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zrób jakiś trójkącik ♥♥ Jesteś super♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. CUDO!!!!!!! Liczę na +18 ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś czuje , że w następnej części będzie GORĄCO *.* Twój styl pisania jak i wszystko pozostałe mnie oczarowało <3 Powodzenia w dalszym pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń