wtorek, 30 lipca 2013

ZAYN #22

Zayn #22- DEDYK
                 SPECJALNIE DLA WERONIKI P.
                 MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ SPODOBA !!
To --------> http://www.youtube.com/watch?v=0PxrpO17t44

Obiecałam mu, że się nie zakocham. To miał być tylko seks, nic więcej. Co z tego, że źle mnie traktuje, co z tego, że olewa ? Kocham go i nie wyobrażam sobie życia bez niego. Chciałabym tylko jednego, poczuć od niego miłość. Żeby przytulił, pocałował, powiedział, że kocham. Wiem, że to nie możliwe, ale każdy ma marzenia. Tak na prawdę marzenia nie do spełnienia.
Wystarczy tylko jego telefon i już jestem na jego wyłączność. Jego jedno słowo, że za chwilę po mnie przyjedzie. Tak jest zawsze i nie chcę żeby się to zmieniało.
Siedziałam na miejscu pasażera i byłam wpatrzona w okno. Jechaliśmy tak w ciszy przez dobre dwadzieścia minut. W końcu podjechaliśmy pod wielką willę. Wysiadłam z samochodu i udałam się za chłopakiem. Przez cały czas czułam jego wzrok na sobie. Nic dziwnego. Miałam na sobie czarną, obcisłą sukienkę z koronki, nad kolano i na cienkich ramiączkach oraz czarne lity. Na wierzch miałam zarzuconą skórzaną kurtkę, a na ramieniu dość sporą torbę. Podeszliśmy do drzwi. Chłopak wyciągnął klucz i przekręcił go w zamku. Otworzył duże białe drzwi i puścił mnie pierwszą. Weszłam stanowczym krokiem do domu i udałam się prosto przed siebie. Ściągnęłam buty i odwróciłam się w stronę chłopaka. Podszedł do mnie i zaczął składać delikatne pocałunki na mojej szyi. Zamknęłam oczy i cieszyłam się chwilą. Zsunęłam z ramienia torebkę i rzuciłam ją na ziemię. Mulat położył ręce na moich ramionach, chwycił kurtkę i ściągnął ją delikatnie. Skura opadła na ziemię, a ja poczułam delikatny powiew wiatru na barkach. Z pocałunkami zjechał na odkryty dekolt. Chwycił mnie w talii i mocniej do siebie przyciągnął. Popatrzył mi w oczy i złożył na moich ustach namiętny pocałunek. Ściągnął z siebie katanę moro i czarną koszulkę z jakimś nadrukiem. Przejechałam ręką po jego nagim torsie zatrzymując się przy spodniach. Uśmiechnął się chytrze i rozpiął zamek od mojej sukienki. Delikatnie pociągnął ją w dół i pozwolił koronce opaść swobodni na kremowe płytki. Popatrzył się na mnie z góry na dół i wrócił do oczu. Jeszcze raz pocałował mnie w usta i zaczął zmierzać w stronę sypialni. Udałam się za nim. Wyszliśmy schodami na piętro i weszliśmy do sypialni. Rozpiął rozporek i zsunął z siebie czarne rurki. Podeszłam do niego. Odwrócił się w moją stronę i objął mnie rękami, rozpinając mi stanik. Zsunął go ze mnie i wrzucił go gdzieś w kąt. Delikatnie przejechał po jednej piersi palcem wzbudzając u mnie gęsią skórkę. Uśmiechnął się delikatnie pod nosem i powoli cofał się w stronę łóżka. Szłam za nim. Przyciągnął mnie do siebie i odwrócił. Pochylił się delikatnie przez co położyłam się na łóżku. Klęknął nade mną i zaczął składać delikatne pocałunki na moim ciele. Przez dobre parę minut krążył w okolicy biustu i brzucha. Zaczął kreślić pocałunkami ścieżkę, która po chwili doprowadziła go do moich majtek. Popatrzył się na mnie i zsunął je ze mnie. Na początku delikatnie muskał moją kobiecość, lecz z czasem zaczął delikatnie poruszać językiem. W pewnym momencie włożył we mnie jednego palca, po chwili drugiego i trzeciego. Jego ruchy z czasem stawały się szybsze. W końcu odskoczyłam. Chłopak popatrzył na mnie ze zdziwieniem.
T: Jeszcze nie teraz. Przepraszam.
Uśmiechnął się delikatnie i zaczął mnie całować. Odwróciliśmy się tak, że teraz to on leżał pode mną. Nie chciałam się obijać. Od razu zjechałam do jego bokserek. Przejechałam dłonią po czarnym materiale wyczuwając wielką grubość. Uniósł się lekko i pozbył się bokserek. Jego penis obił się o brzuch. Zabrałam go do ręki i zaczęłam delikatnie pocierać. Po chwili składałam na nim delikatne pocałunki. Oblizałam go po całej długości i włożyłam dwie trzecie do ust. Na początku robiłam wolne ruchy lecz z czasem je przyspieszałam. Po krótkim czasie głos mulata stał się płytki i było słychać jego ciche pojękiwanie. Wiedziałam, że jeszcze tylko kilka ruchów i dojedzie, jednak mi to przerwał. Odsunął się ode mnie i popatrzył mi w oczy.
Z: Jeżeli ty nie to ja też.
Uśmiechnęłam się do niego i zbliżyłam się do niego bliżej. Usiadłam na nim okrakiem. Złączyliśmy usta w delikatnym pocałunku. Uniosłam się delikatnie i z pomocą chłopaka nabiłam się na jego kolegę. Poczułam coś niesamowitego. Położył ręce na mojej talii i delikatnie zaczął mnie unosić. Delikatnie się podniósł i mnie przytulił, nie przerywając. Jego ruchy były stanowcze, a zarazem delikatne. Nasze oddechy zaczęły być niespokojne. Moje jęki było słychać zapewne w całym domu. Wyszedł ze mnie i popchnął mnie na bok. Położyłam się. Chwycił mnie za brzuch i podsunął do góry. Przytrzymał mnie mocniej i wszedł we mnie od tyłu. Nie ukrywając zabolało mnie to w pierwszej chwili, ale z każdym pchnięciem było już tylko lepiej. Wchodził we mnie coraz mocniej i głębiej.
Z: Masz krzyczeć.
Po chwili robiłam to o co prosił. Czułam, że tak jak i jemu to i mi brakuje jeszcze chwili. Coraz mocniej we mnie wchodził. W pewnym momencie przytulił się do mnie. Poczułam niesamowite gorąco na moim ciele.
T: Zayn.
Z: Krzycz.
Gorące płyny zmieszały się w moim wnętrzu, a po moim ciele przeszedł dreszcz. Tego wieczoru wbiłam się chyba na najwyższy szczebel orgazmu. Opadł na mnie przyciskając mnie swoim ciężarem ciała. Przez długą chwilę nie mogliśmy uspokoić swoich oddechów. Położył się obok mnie. Po niecałej godzinie leżenia doszłam do wniosku, że muszę się zwijać. Nic tu po mnie. Chłopak oparł się o ścianę i zabrał z małej szafeczki papierosa. Zapalił fajkę i przykrył się delikatnie pościelą. Spojrzałam na duży zegar na ścianie. Za kilka minut pierwsza. Nawet nie wiem kiedy zleciał mi ten czas. Usiadłam na brzegu łóżka. Znowu poczułam tą cholerną samotność. Kolejny raz wrócę do pustego domu. A jutro znowu stanie się to co dzisiaj. Nagle zyskałam jakąś wewnętrzną siłę i miałam ochotę powiedzieć mu wszystko co czyje.
T: To ostatnia noc jaką u ciebie spędzę. Mam już tego dosyć. Czuję się jak zwykła tania dziwka, traktujesz mnie jak zabawkę. Wyruchasz i zostawisz. Nie masz najmniejszego szacunku do kobiet. Obiecałam ci, że się nie zakocham. Ale pomimo, że chciałam nie wyszło. Cholernie cię kocham i jedynym wyjściem będzie zerwanie ze sobą kontaktu. Nie chce byś już kurwą. Nie chcę. Wstałam z łóżka i zaczęłam powoli kierować się w stronę drzwi. Całą twarz miałam zalaną łzami.
Z: (t.i.) czekaj.
T: Po co ?
Z: Proszę cię.
Odwróciłam się w jego stronę. Podszedł do mnie i pocałował mnie w czoło. Mocno do siebie przytulił.
T: Zayn ja cię kocham. Nie chciałam tego, przepraszam.
Z: Ja cię przepraszam. Jestem zwykłym gnojem, za to, że tak cię traktowałem. Kocham cię.
T: Mówisz to z litości.
Odsunęłam się od niego, lecz chwycił mnie mocniej. Ręką chwycił mój podbródek i podciągnął go w górę. Popatrzył mi się w oczy.
Z: Jesteś niesamowitą kobietą. Nie powinienem cię tak traktować. Może na to za późno, ale przepraszam. Kocham cię i nie wyobrażam sobie życia bez ciebie. Uzależniłaś mnie od siebie. Nie odchodź błagam cię.
T: Ja tylko potrzebuje miłości.
Z: Dam ci bo cię kocham do granic możliwości.
Pocałował mnie delikatnie w usta. Położyliśmy się na łóżku. Objął mnie tym razem bardzo mocno.
Z: Dzwoniłem tylko po to, żeby mieć cię blisko. Nie chodziło mi o sam seks. Kocham cię.
T: Też cię kocham.
Z: Dobranoc.
Delikatnie musnął moje usta. Zamknęłam oczy i zasnęłam.
_____________________________
Podoba się ??? :D
Standardowe pytanie!! :D
Chyba nie zawiodłam, nie ? :))
Hmmm ?
Czytacie ? Komentujecie ! :D/ Lexii xx.

14 komentarzy:

  1. Yeaaa , jestem pierwsza .Jeszcze nie czytałam ale wiem że będzie zajebiste ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiaaaaaaaaaaaaam! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham. Jesteś świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świtny!!!!<33 Pisz imaginy czaściej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm :*
    Imagin miodzio =}
    Bardzo mi się podoba ;)
    Pisz więcej takich!!!

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mówiąc facebook'owym językiem '' Lubię to! '' : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. http://onedirection-polish.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny . Kiedy z Niall'em ? <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten blog został nominowany do liebster award
    http://imaginyonedirection2012.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnee :-D Pojawiła się nowa część http://forever-young-one-direction-one-dream.blogspot.com/2013/08/liam-cz7.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten blog został nominowany do Liebster Blog Awards! Więcej informacji o LBA na moim blogu: http://you-were-my-summer-love-imaginy1d.blogspot.com/ ! :)

    OdpowiedzUsuń