niedziela, 7 kwietnia 2013

NIALL #37

Niall #37 część V. OSTATNIA
Obudziłaś się rano i wstałaś powoli z łóżka, nie chciałaś go budzić bo tak wspaniale wyglądał. Założyłaś majtki i podkoszulkę. Poszłaś do łazienki. Umyłaś się i wyszłaś. Stanęłaś przy stoliku, na którym leżała torebka i wyciągnęłaś z niej grzebień. Zaczęłaś czesać włosy, wtedy poczułaś ciepły dotyk. Wystraszyłaś się. Chłopak objął cię od tyłu i głowę oparł o twoje ramię.
T: Wystraszyłeś mnie.
N: Przepraszam.
T: Nic ie szkodzi.
N: Wyspałaś się ?
T: Nawet nie wiesz jak bardzo.
Uśmiechnęłaś się i poczułaś jak jego ręce wsuwają się pod koszulkę i kierują się w stronę piersi. Zamknęłaś oczy i po chwili czułaś ciepło na swoim biuście. Odwróciłaś się do chłopaka i bardzo namiętnie go pocałowałaś. Już się na coś zapowiadało, ale nagle ktoś zapukał do drzwi.
N: Tylko nie to.
T: Czekaj, otworze.
Podeszłaś do drzwi i zobaczyłaś mężczyznę z wózkiem pełnym jedzenia.
T: A to co ?
N: Ach, zapomniałem. Śniadanie.
T: Jesteś niezawodny.
N: I za to mnie kochasz.
Uśmiechnęłaś się do niego szeroko i zamknęłaś drzwi za mężczyzną. Podeszłaś do wózka i urwałaś sobie jedno winogrono. Zastanawiając się co zjeść. Nagle Horan do ciebie podszedł i podniósł cię, przerzucając przez ramie. Na co zareagowałaś śmiechem.
N: Na tą chwilę mam co innego w planach, śniadanie może zaczekać.
T: Głupek.
Położył cię na łóżku i zaczął całować. No i później, wiadomo co się stało. Po naprawdę udanym stosunku, wstałaś z łóżka, okryta kołdrą i podeszłaś do wózka z jedzeniem.
T: A teraz nie przeszkadzaj, jestem głodna.
Chłopak wysłał ci jeden z tych swoich uroczych uśmieszków, nadal ci się przyglądając.
N: Kochanie.
T: Tak ?
N: Mam prośbę.
T: No ?
N: Możesz tak stać przy tym jedzeniu, ale bez tej pościeli ?
Uśmiechnął się chytrze, a ty spełniłaś swoją prośbę i delikatnie puściłaś pościel, która swobodnie opadła na ziemię.
T: Teraz dobrze ?
N: Idealnie.
Po krótkim czasie zaczęliście się już ubierać. Pozbieraliście się i wyszliście z pokoju. Chłopak zatrzasnął drzwi i udaliście się w stronę windy.
T: Teraz gdzie ?
N: A gdzie byś chciała ?
T: Z tobą ? Wszędzie.
N: Kocham cię.
T: Ja ciebie bardziej.
N: Co powiesz jakbym zarezerwował na popołudnie stolik w jakiejś restauracji ?
T: Czemu nie.
N: Zaraz zadzwonię.
T: Wyglądamy jak para kochanków, którzy po kolacji idą do hotelu i uprawiają seks.
N: No tak tylko jest w tym mała różnica.
T: Jaka ?
N: Że para kochanków ma drugą połówkę, a my mamy tylko i wyłącznie siebie.
T: Kocham cię, bardzo.
Na te słowa chłopak odpowiedział namiętnym pocałunkiem. Zjechaliście na dół i oddaliście kartę do pokoju w recepcji. Przez ponad godzinę chodziliście po Londynie. Weszliście do jubilera. Nie wiedziałaś co tam robicie.
N: Zaczekaj.
T: Ok.
Chłopak podszedł na drugi koniec sklepu i rozmawiał z jakąś kobietą, a ty zajęłaś się oglądaniem przepięknej i mega drogiej biżuterii. W pewnym momencie podszedł do ciebie.
N: Idziemy ?
T: Tak.
Wyszliście ze sklepu i powoli kierowaliście się w stronę restauracji. Weszliście do środka i udaliście się do stolika. Podano wam karty Menu. Wybraliście sobie co będziecie jeść i czekaliście, aż wam podadzą.
T: Po co byliśmy u jubilera ?
N: Co ty taka ciekawska ? No dobra.
Nial wyciągnął małe podłużne pudełeczko i ci je podał.
T: Co to ?
N: No zobacz.
Otworzyłaś je i na twojej twarzy pojawił ci się szeroki uśmiech. Był w nim srebrny łańcuszek, na którym było zawieszone małe serduszko z drobniutkich brylancików.
N: Podoba się ?
T: Oszalałeś ? To musiało byś prze drogie.
N: Nie ważne ile kosztowało, powiedz mi czy się podoba.
T: Jest wspaniały.
W tym momencie podano wam obiad. Po posiłku wyszliście z restauracji i pojechaliście do domu. Weszliście do środka. Nikogo nie było, dopiero po chwili zorientowaliście się, że są w ogrodzie. Wyszliście na taras.
Z: O są nasze gołąbeczki.
Zayn i Harry siedzieli na leżakach, a Lou i Liam kąpali się w basenie.
Lo: (t.i.) chodź.
T: Zaraz tylko się przebiorę.
Wyszłaś na górę i poszłaś się przebrać w strój kąpielowy. W tym samym czasie Niall wszedł do kuchni, a za nim Harry.
H: I jak ?
N: Z czym ?
H: Z (t.i.).
N: Wspaniale.
H: Znam ją krótko, ale od tego czasu nie widziałem jej szczęśliwszej. Nie spieprz tego.
N: Myślisz, że kiedykolwiek będę miał zamiar ją zranić ?
H: Mam nadzieję, że nie.
N: Ja ją na prawdę kocham, do tej pory nikt nie dał mi takiego szczęścia jak ona.
Zeszłaś na dół i nalałaś sobie wody Spięłaś włosy w koka i poszłaś na pole. Weszłaś do basenu z chłopakami i tak spędziłaś resztę dnia. Wieczorem zrobiliście grilla. Siedzieliście do 1 w nocy. W końcu zaczęliście się zbierać. Poszłaś do sypialni i przebrałaś się w piżamę. Położyłaś się i czekałaś na Nialla. Po krótkim czasie Horan wszedł do pokoju. Rozebrał się do samych bokserek i położył się obok ciebie.
N: Kocham cię.
T: Ja ciebie też.
N: Dobranoc.
Pocałowałaś go i po chwili zasnęłaś.
________________________________________
OSTATNIA część. Może jak coś wymyślę to napiszę kolejną do tego, ale nie obiecuję. Mam nadzieję, że się spodoba !! KOMENTOWAĆ PROSZĘ !!! <33 :D/ Lexii xx.

16 komentarzy:

  1. super prosze zrób jeszcze jedną czesć

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudooowna!! ^ ^ Uwielbiam! :D ♥
    PROSZĘ, zrób jeszcze jedną część, taką żeby było szczęśliwe zakończenie. Niech się oświaczy itd.. ^ ^ taki happy endzik :D haha. ^ ^ Liczę na Ciebie. ;)
    Jesteś wspaniała. Pięknie piszesz! :') Napisz jeszcze jedną część, proszę. ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne, zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś wspaniała :)super jejku mam nadzieje że będzie kolejna część <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie no ja nie przeklinam ale dziewczyno ten był zaje***** masz normalnie talent a mi zrobiła się gęsia skórka...nie wiem jak to robisz ale pisz tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może zrób następną część o niechcianej ciąży ?
    Zależy od Ciebie .
    Ale napisz następną.
    Proszęę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze piszesz :) Cieszę się, że masz tak dużo imagin'ów o Horanku :D Tak dalej ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. TO JEST PRZEPIĘKNE, błagam Cię kontynuuj dalej, naprawdę jest strasznie ciekawe :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. DZIEWCZYNO JESTEŚ NIESAMOWITA MASZ TAKI TALENT. PEWNIE ŻE SIĘ PODOBAŁO WYMIATASZ

    OdpowiedzUsuń
  11. BŁAGAAAM CIĘ, NAPISZ KOLEJNĄ CZĘŚĆ. Żeby był szczęśliwy koniec czy cooś. ;d PROOSZE CIĘ. ;***

    OdpowiedzUsuń
  12. Napisz coś o ślubie i że zaszła w ciążę pliss :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Meeega! <3 Mam nadzieję że pojawi się kolejna część;*
    LICZYŁAM ŻE TO PIERŚCIONEK ZARĘCZYNOWY ;D
    CHCEMY WIĘCEJ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam że to pierścionek!! :D
      PROSZĘ, napisz następną część. Już ostatnią. ;)
      Niech jej się oświadczy! :D Będzie sweet. ^^ - oczywiście, to tylko moja propozycja. ;) ;**

      Usuń
  14. Jeszcze jedna część proszę;) Lovciam twoje imaginy a zwłaszcza z Niallem...Pozdrowienia dla Directioners:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Również myślałam że to pierścionek zaręczynowy, fanie by było... ;)
    Napisz kolejną część. Proooszę. ♥

    OdpowiedzUsuń