poniedziałek, 15 kwietnia 2013

I jak nowy wygląd bloga ??? :D
Podoba się ?? :D/ Lexii xx.

11 komentarzy:

  1. Fajnie! *O*
    Zapraszam do mnie: imaginyz1dnew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny. :) Chociaż tamten był lepszy. Jakoś bardziej przypadł mi do gustu ten niebieski. ;D Ale ten też jest śliczny. :** ; Dziękuję że dodałaś kolejną część Imagina z Niall'em!! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fsjny dalej świetny ale tamten był fajniejszy chyba

      Usuń
  3. Świetny. chociaż przyzwyczaiłam się do niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba , podoba ♥
    Zapraszam do mnie :
    cassie-and-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyzwyczaiłam się jakoś do niebieskiego. :c
    Ale ten, też spoko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! <3 Przyzwyczaiłam się do tamtego kolorku, ale bardzo mi się podoba! ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy wyniki konkursu ?
    A imagin świetny :3

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy kolejny imagin? ;<

    OdpowiedzUsuń