niedziela, 12 maja 2013

NIALL #43

Niall #43 część II
Zeszliście przed blok i usiedliście na ławce. Wybrałaś numer do mamy i wcisnęłaś zieloną słuchawkę. Po chwili odebrała.
M: (t.i.) gdzie ty jesteś ?
T: Nie krzycz.
M: Jak mam nie krzyczeć. Jest 11 w nocy, powinnaś już spać.
T: Możesz mnie posłuchać ?
M: Gdzie jesteś ? W tej chwili do domu. Albo czekaj gdzie jesteś tata już jedzie.
T: Mamo.
M: Gdzie jesteś ?
T: Chcę ci powiedzieć, ale jak na razie nie dopuściłaś mnie do słowa.
M: Mów.
T: Jestem u tej koleżanki o której ci mówiłam. Mogłabym u niej zostać na noc ?
M: Oszalałaś ?
T: Przez cały czas zastanawiasz się, dlaczego nie mam znajomych, a jak przyjdzie co do czego to mi uniemożliwiasz spotkanie z nimi.
M: A jej rodzice ?
T: Śpią.
M: Jutro dasz mi do nich numer.
T: Jak będę miała to ci dam.
M: Dobrze, ale teraz do domu.
T: Mogę u niej zostać ?
M: Ale tak bez piżamy ?
T: Mam koszulkę.
M: No dobrze, ale na następny raz proszę cię, masz mi mówić wcześniej.
T: Dobrze.
M: No ok, dobranoc wyśpij się i rano do domu.
T: No pa.
Rozłączyłaś się i popatrzyłaś na Nialla.
N: Czyli ?
T: Czyli wracamy na górę ?
N: Chcesz jeszcze tam iść ?
T: Czemu nie ? Ale jak wolisz gdzieś indziej to ok.
N: No to może połazimy jeszcze po mieście, a potem pójdziemy do mnie.
T: Mam wrócić rano. Kurwa gdzie ja spać będę ?
N: U mnie.
T: Mogę ?
N: Się pytasz. Chodźmy już.
Plątaliście się jakieś dwie godziny po Londynie, aż w końcu doszliście do kamienicy w której mieszka Niall.
N: Tylko się nie zdziw. Mogą być najebani.
T: Kto ?
N: Starzy. No to znaczy ojciec i jego dziewczyna.
T: A mama ? Sorry, że tak pytam.
N: Spoko, chodź na górę to ci opowiem.
Weszliście do jego mieszkania. Totalna speluna, no ale jak jest gdzie spać to chyba dobrze, nie ? Ale mniejsza oto. Poszłaś z nim do pokoju. Usiedliście na łóżku i prawie całą noc przegadaliście. W końcu zasnęliście. Obudziłaś się oparta o Nialla.
N: Hej.
T: Hej.
N: Wyspałaś się ?
T: Nawet. Która godzina ?
N: 10.
T: Kurwa zbierać się muszę.
N: Musisz ?
T: Niall.
N: Dobra. Zaprowadzę cię.

Codzienne spotkania z Niallem skończyły się na: piciu, paleniu, braniu, gorszych ocenach, konflikcie z nauczycielami i rodzicami, późnych powrotach do domu, a nawet powrotach nad ranem. No ale cóż, dopiero teraz zauważyłaś jakie życie jest piękne. Kolejne wagary. Dzisiaj wybraliście się do studia tatuażu. Niall chciał sobie coś zrobić. Jeszcze nie wiedziałaś co, ale mówił, że to będzie niespodzianka. Koło 12 doszliście do studia. Nie było problemów z tym, że nie jesteście pełnoletni bo szefem był ojciec Maxa. Weszliście do środka i przywitaliście się z Joshem (ojcem Maxa), Maxem i ich znajomymi.
J: Więc, Niall to jest ta szczęściara.
N: No mniej więcej.
T: Szczęściara ?
N: Czekaj.
T: Co ty kombinujesz ?
N: Dowiesz się w swoim czasie.
W końcu przeleciał wam dzień w studiu i okazało się, że Niall był ustalić termin  w którym wytatułuje sobie twoją datę urodzenia i imię. Poszliście nad rzekę. Usiedliście na murku i zastała między wami cisza, która twała dość długą chwilę.
N: Zakochałem się.
T: To chyba dobrze.
N: Zależy.
T: Od czego ?
N: A jak ona mnie nie kocha ?
T: Myślisz, że w taki sposób się dowiesz ?
N: Nie.
T: To jej powiedz, że kochasz.
N: Ale się boje.
T: Powiedz jej.
N: A jak mnie wyśmieje ?
T: Ale po jakimś czasie zrozumie, że straciła coś na prawdę cennego.
N: (t.i.).
T: Tak ?
N: To o tobie mówię.
T: Jak to o mnie ?
N: To ciebie kocham.
T: Zaskoczyłeś mnie teraz.
N: Przepraszam.
T: Pozytywnie mnie zaskoczyłeś.
N: Czujesz coś do mnie w ogóle ?
T: Na pewno coś więcej niż przyjaźń.
Przybliżył się do ciebie i objął twoją twarz w dłonie.
T: Kocham cię.
Zmniejszył granicę między wami.
N: Nie będziesz żałować ?
T: Nigdy.
Uśmiechnęliście się do siebie i złączyliście swoje usta w pocałunku. Usiadłaś na nim okrakiem i swoich ust nie rozłączyliście przez bardzo długi czas.
_______________________________________
Wieczorkiem może coś dodam!! :D/Lexii xx.

12 komentarzy:

  1. Super. Już nie moge doczekać sie next/.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG OMG OMG Woow świetne czekam na kolejną część świetne :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO cudowne, czekam na next xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo dawaj szybko nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę więcej! :D
    cudowna na część! ;* <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytalam doslownie wszystkie imaginy jakie napisalas jestem pod wielkim wrazeniem :D kocham twoje imaginy ''@natalia17k''

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. super <333 czekam na następna częsć zapraszam do mnie : http://onedirection69imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!!!! <33333
    Zapraszam do mnie:
    http://werkahoran2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno jesteś boska :D a Horanka nigdy za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. o jeju♥ Wspaniały imagin ♥ Czy mogłabyś zrobić z louisem + 18 Pozdrawiam julcia :)

    OdpowiedzUsuń