sobota, 11 maja 2013

NIALL #43

Niall #43 część I
Nie rozumiesz tego. Dlaczego taka osoba jak ty wylądowała w kozie. Same piątki, wzorowe zachowa, ulubienica nauczycieli. Co cię pokusiło. Wagary... Rzecz niedopuszczalna. "Chodzę do szkoły cały rok. Co tam jeden dzień.". No właśnie. Co tam ? Cholera, dwie godziny po lekcjach. Wyszłaś z klasy i poszłaś po kurtkę  Wyszłaś na ostatnie piętro i kierowałaś się w stronę biblioteki. Minęłaś ja i poszłaś do sali 294. Weszłaś przez drzwi i nagle wszystkie osoby skierowały wzrok na ciebie. Widziałaś zdziwienie w ich oczach.
Weszłam do środka i delikatnie zamknęłam drzwi. Podeszłam do jednego z wolnych stolików i usiadłam na krześle, wyciągając książki.
N: co ona do cholery robi ?
M: przyszła się uczyć.
N: max może ją obczaisz ?
M: a może ty ?
N: dobra.
Nagle do ciebie przysiadł się blondyn. Chyba Niall Horan. Miałaś z nim kilka godzin w tygodniu.
N: hej.
T: hej ?
N: co tam u ciebie słychać ?
T: nie ściemniaj że cię to interesuje.
N: no dobra nasz mnie.
T: czego chcesz ?
N: co ty tu robisz ?
T: na pewno nie to co ty.
N: za co siedzisz ?
T: wagary.
N: dzień dobry bo ja mniej więcej tez. Chodź do tamtego stolika. Poznasz mojego kumpla.
T: nie sadze żeby to był dobry pomysł.
N: no to on tu przyjdzie.
T: jesteś uparty.
Po chwili poznałaś maxa.
Bardzo dobrze wam się rozmawiało, pomimo.ze żyliście w dwóch odrębnych światach. Ty chodziłaś w spódniczkach i nie było nowy o późnym wieczorem. A oni ? Papierosy, narkotyki, alkohol, imprezy. Czyste szaleństwo.
N: jeszcze 15 minut. Masz coś w planach jak stad wyjdziemy ?
T: raczej nie.
N: to dasz namówić na piwko ?
T: nie pije.
N: oj tam. To będziesz miała okazje.
T: dzięki ale nie.
N: no nie daj się prosić.
T: no dobra czemu nie.
W końcu przeleciały wam ostatnie minuty siedzenia w budzie. Wyszłaś z chłopakami ze szkoły i poszliście  No własnie nawet nie wiesz gdzie poszliście  Prowadziła was droga  kamieni przez.las. Nie ukrywając balas się  W pewnym momencie do Maxa zadzwonił telefon i wyszło ze musi wracać  Dziewczyna... Wiec zostałaś sama z Niallem. Po jakimś czasie doszliście nad rzekę ? Cholera czujesz się teraz jak ostatni menel. Usieliście na murku i blondyn wyciągnął dwa piwa z plecaka.
N: a może jednak ?
T: dobra daj.
Jakoś tak fajnie ci się rozmawiało ze nawet nie wiesz kiedy przeleciał cały wieczór.
T: która jest ?
N czekaj. Po 8.
T: cholera. Musze wracać.
N: musisz ? Nie możesz sobie raz odpuścić ?
T: Niall na  prawdę nie mogę. Fajnie się siedzi i z chęcią bym została ale nie mogę.
N: to czekaj odprowadzę cie.
T: nie trzeba.
N: nalegam.
Po jakiś 20 minutach byliście pod twoim domem.
N: powtórzymy to jeszcze ?
T: na pewno. Lece już. Pa.
N: czekaj.
T: tak ?
N: wiesz co myślałem ze jesteś kujonka, która skupia się na samej nauce a jednak jesteś na prawd niesamowita dziewczyna.
T: ej, bo się zawstydzę.
N: lubię cie taka.
T: znasz mnie jeden dzień.
N: jeden dzień to wystarczająco dużo żeby zobaczyć jaka na prawdę jesteś.
T: dobra spadam. Pa.
N: cześć.
Weszłaś do domu jakby nigdy nic. Poszłaś szybko do swojego pokoju i chciałaś uniknąć spotkania z rodzicami. No ale pech chciał nagle usłyszałaś pukanie do drzwi.
T: proszę ?
M: gdzie byłaś ?
T: w szkole.
M: do 8:30 ?
T: Nie. Zostałam po lekcjach żeby pomoc przy projekcie z biologii, a później byłam wytłumaczyć matematykę i fizykę słabszej uczennicy.
M: nie mógł być to ktoś inny ?
T: tylko ja rozumiałam cały ten temat. Teraz bd częściej jej pomagać bo zbliża się koniec półrocza a ma na prawdę problemy. Chce jej pomoc.
M: no dobrze. Zejdź za chwilkę na kolacje.
T: ja dziękuje.
M: jak to nie będziesz jadła ?
T: nie jestem głodna a po za tym jej mama poczęstowała mnie kanapkami.
M: no dobrze.
T: ja się zaraz położę spać.
M: w takim razie dobranoc.
T: dobranoc.
Uff. Co za ulga. Poszła i się nie zorientowała  Wzięłaś szybki prysznic i położyłaś się do łózka  Przez pól nocy nie mogłaś zasnąć. Cały czas o nim myślałaś  Dziwne uczucie. To piwo, nie w twoim stylu. Masz wyrzuty sumienia ale szczerze mówiąc powtórzyłabyś to. No i w końcu zasnęłaś. Ledwo co wstałaś rano. Wyzbierałaś się i poszłaś do szkoły. Przy boisku spotkałaś Nialla.
N: hej.
T: hej.
N: jak tam ?
T: raczej przez noc się za wiele nie zmieniło.
N: no tak. Nie chciałabyś się wyrwać dzisiaj z budy ?
T: Chciałabym.
N: No to spadamy ?
T: Pewnie, że tak.
Kolejny dzień spędziliście nad rzeką. Napiliście się piwa i rozmawialiście o soi życiu.
N: Chcesz ?
T: Nie palę.
N: A próbowałaś kiedyś ?
T: Nie.
N: A chcesz ?
T: Sama nie wiem.
N: No w końcu kiedyś musi być ten pierwszy raz.
Uśmiechnął się do ciebie i podał ci paczę z papierosami. Wyciągnęłaś jedną fajkę i ją odpaliłaś. Za pierwszym razem miałaś wrażenie jakbyś miała się zaraz udusić, ale z kolejnymi machami było lepiej.
N: I ?
T:Zajebiście. Dasz jeszcze ?
N: Ej bo mi się tu uzależnisz.
T: Nie przesadzaj.
N: Nie przesadzaj. Też tak zaczynałem.
T: Sam mi dałeś to świństwo.
N: Oj tam.
Rozmawialiście tak przez resztę dnia, aż w końcu postanowiliście wracać. No i los ta chciał, że po drodze spotkaliście Maxa z dziewczyną i kilku innych znajomych. Poznałaś się z nimi i wylądowałaś u jednego na imprezie. Koło 23 zorientowałaś się, że będziesz miała przesrane.
T: Niall ja spadam.
N: Czemu ? Zostań.
T: Nie mogę.
N: Nie wydurniaj się. Zostań.
T: Muszę wracać i tak będę miała przejebane.
N: Weź jej coś napisz, że musisz zostać u koleżanki czy coś.
T: Zejdziesz ze mną na dół ? To do niej zadzwonię.
N: No pewnie.
M: Ej a wy gdzie ?
N: Zaraz przyjdziemy.
__________________________________
Przepraszam, że tak długo nie dodawałam nic i mam tego skutki. Strasznie spadła liczba wyświetleń !! No i znowu z NIaLLEm !! WIEM !! KOMENTUJCIE!! <3333 :D/Lexii xx.

10 komentarzy:

  1. Cudowne, cudowne! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, mam nadzieję, że szybko uda ci się napisac następną część :) No i powodzenia w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ale kiedy dokonczysz czesc z Julią ! :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetny ! Dodawaj więcej imaginów.. BŁAGAM !

    OdpowiedzUsuń
  6. super , świetny dodawaj więcej imaginów są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie sie zapowiada czekam na kolejną część :) a ja tam lubie jak piszesz o niallu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Jest świetny czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę sie doczekać następnej cześci!!! Weny życzę!! Prosze szybko,bo nie wytrzmam \
    Cudowne <3333

    OdpowiedzUsuń