sobota, 7 września 2013

HARRY #6

Harry #6 część III.

*** Oczami Harrego ***
Niesamowita dziewczyna w moim życiu, a ja boję się jej o wszystkim powiedzieć... Chciałbym budzić się przy niej codziennie. Mieć ją tylko dla siebie... Szkoda, że to nie możliwe.

*** Oczami (t.i.).
Wstałam z łóżka i owinęłam się kołdrą. Powoli udałam sie w stronę drzwi. Zeszłąm schodami do kuchni w poszukiwaniu przyjaciela. Stanęłam w drzwiach i zobaczyłam, że stoi przodem do wielkich okien, z kubkiem w ręce. Jakoś nic nadzwyczajnego tam nie było... Odwrócił się i kiedy mnie uśmiechnął to na jego twarzy pojawił się uśmiech.
H: O dzień dobry.
T: Dobry ? Błagam co się wczoraj wydarzyło ?
H: Nic.
T: Ja w twoim łóżku w bieliźnie.
H: Bądź spokojna nic nie zaszło. Siadaj.
Podeszłam powoli do stolika i usiadłam na krześle. Podszedł do mnie bliżej i położył mi kawę na stoliku. Upiłam łyka i byłam gotowa na najgorsze.
H: No to tak...
T: Aż tak źle ?
H: No nie aż tak bardzo, bardzo... Nawaliłaś się. Cholernie się nawaliłaś... Nie chciałaś się zwinąć z imprezy. Siłą cię wyciagnęłem... Pojechaliśmy zawieść resztę. Josh się nie nawalił w przeciwieństwie do Amy i Thomasa. Musieliśmy ich zanieść... Chcieliśmy też ciebie wyciągnąć z samochodu, ale sie uparłaś, że jedziesz do mnie... Przez całą drogę coś gadałaś pod nosem, śpiewałaś. Nic ciekawego... No i chyba tyle...
T: To wszystko ? A później ?
H: Zasnęłaś w łóżku i nie wiem co się tam działo bo sam poszedłem spać.
T: Sama byłam.
H: Tak.
Wypuściłam głośno powietrze i wstałam z krzesła.
T: Dasz mi jakąś koszulke ?
H: Wyciągnij sobie z szafy. Zjesz śniadanie ?
T: Nie wiem czy cokolwiek przełuknę.
H: Zrobie coś do jedzenia, a ty weź prysznic.
T: Dzięuje.
Wyszłam schodami na górę i udałam się do sypialni. Położyłam pościel na łóżku i poszłam do łazienki. Weszłam pod prysznic. Stałam tam dobre dziesięć minut. Po chwili wyszłam z kabiny i ubrałam z powrotem bieliznę. Weszłam do sypialni i otworzyłam szafę. Wzięłam pierwszą lepszą koszulkę i ją złożyłam. Zielona z jakimś nadrukeim. Podniosłam jeszcze jedną koszulkę i przyłożyłam ją do twarzy. Zaciągnęłam się jego zapachem. Boże jak ja to kocham... Odłożyłam ją na miejsce i zamknęłam wielkie drzwiczki. Wyszłam z pokoju i udałam się na dół...
Po całym domu unosił się zapach naleśników. Od kiedy Hazz jest takim dobrym kucharzem ? Usiadłam przy stoliku i czekałam, aż skończy. Po chwili podał wszystko na stolik i usiadł na przeciwko mnie...
Nawet nie wiem dlaczego miałam tai cholerny apetyt. Na początku bolała mnie głowa ale po tej kąpieli wszystko przeszło. Jakim cudem ? Nie wiem. Normalnie to męczy mnie kac...Ale nic tylko się cieszyć...
Te naleśniki były tak pyszne, że nie mogłam skończyć ich jeść. Nigdy takich nie jadłam... W pewnym momencie zauważyłam, ze Hazz mi się przygląda.
T: Co jest ?
H: Nic.
T: To dlaczego tak mi się przyglądasz ?
H: A nie mogę ?
T: Możesz.
Posłałam mu jeden z uśmiechów i wróciłam do jedzenia... Po chwili wypiłam kubek herbaty i się oparłam.
T: Coś ukrywasz.
H: Dlaczego tak sądzisz ?
T: Powiedziałeś mi wszystko z wieczoru ?
H: Tak.
T: Wszystko ?
H: Tak.
T: Na pewno ?
H: Nie.
Wiedziała, musiało być coś co ukrywał. Musiało.
T: Mów.
H: Nie wiem czy chcesz to słyszeć.
T: Harry.
H: Prosiłaś mnie żebym się z tobą przespał.
Nie, on sobie żartuje. Błagam powiedzcie, że to głupi żart, albo lepiej. Sen... Tak to musi być sen. Przecież nie jestem aż tak głupia, żeby... O boże...
T: Kurwa... Ale jak to, że. Boże... Błagam opowiedz mi wszystko. Tylko proszę cię Harry, wszystko...
H: Podeszliśmy pod dom i zaczęłaś coś mówić, ze jestem pociągający i takie tam. Później, że masz na mnei ochotę. Weszliśmy do środka ja ci powiedziałem, żebyś dała sobie spokuj bo jesteś pijana, ale zawzięcie chciałaś mi udowodnić, że nie. Co było skutkiem twojego dwukrotnego upadku. Później cię zaniosłem na górę. Położyłem do łóżka i wtedy rozebrałaś się z sukienki. Chciałaś to ze mną zrobić. Przez cały czas nalegałaś, aż w końcu cię przekonałem, żebyś poszła spać i zasnęłaś.
T: Co za idiotka... Przepraszam.
H: Nic nie szkodzi.
T: Chciałam cię zaciagnąć do łóżka.
H: Zdarza się.
T: Nie powinnam. Głupio mi...

*** Oczami Harrego ***
To jest jedyny moment żeby jej powiedzieć. Może lepiej jak będzie wiedziała, a jak nic do mnie nie czuje ? Cholera co mam zrobić ?
H: Wiem, że byłaś pijana, ale zawyczaj coś w tym jest.
Popatrzyła na mnie i momentalnie na jej twarzy rozpoznałem strach.
T: Dlaczego mnie zostawiłeś i poszłeś spać ?
H: Czemu pytasz ?
T: Nie chciał byś tego zrobić ?
H: Wolał bym to zrobić z tobą, ale na trzeźwo.
Stało się... Nie ma odwrotu Styles... Popatrzyłem się jej głęboko w oczy. Były tak niesamowite. Pierwszy raz miałem z nimi do czynienia w taki spsób...
T: Czyli chciałbyś się ze mną przespać ?
H: Chciałbym.
T: Zrób to.
H: Właśnie tego chcesz ?
T: Nie przeciągaj.
H: Chcesz ?
T: Chcę.
H: Chcesz seksu czy związku ?
T: A ty ?
H: Pierwszy zapytałem.
T: Związku.
___________________________________
No to kolejna część... :)
Mamy już 273 340 wyświetleń, damy rady do 1 października 300 000 ?? :D
Postaracie się ?? :D A ja wam się za to odwdzięczę !! :))/ Lexii xx.

16 komentarzy:

  1. Haha no ładnie!
    Niezła końcówka ;)
    Faktycznie coś w tym jestem. Podobno ludzie jak są pijani nie kłamią xx
    Czekam na nn :*

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. omg! uwielbiam to <3 dawaj kolejna czesc ! to jest swietne ;d
    napiszesz kontynuacje Nialla 52 ? plose;D;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, boże to jest fgkwhrwdufhsukhgf. Kocham TO, czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Kiedy będzie rozdział na http://kissssmenow.blogspot.com/ ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww cudeńko ~ crazy mofos xx

    OdpowiedzUsuń
  6. jezuuuu ZAJEBISTYYY *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. napisz kolejną część ;**
    Wszystkie twoja imaginy są wspaniałe koocham <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaje :*** Kocham Cie normalnie <33 pisz szybko dalej ;* kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. *_*Mega *_*imagin był Ekstra -@natalia17k

    OdpowiedzUsuń
  10. zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award 1,2 więcej na http://love-is-an-illusion-12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. http://the-best-medicine-is-love.blogspot.com/ zapraszam na profil mojej przyjaciółki <33 + zajebisty imagin <33

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny imagin! błagam o następną część! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny imagin *.*
    Prosze prosze następną część :D

    OdpowiedzUsuń