poniedziałek, 3 czerwca 2013

Przepraszam! ;'(

Miałam na prawdę świetny pomysł na imagina w sobotę, ale rano poszłam robić plakat na biologię, a jak przyszłam do domu to od razu w łóżku. Jestem chora i mam antybiotyk. Nie byłam w stanie go napisać...
Jeszcze do tego wszystkiego w środę Bierzmowanie, a umiem połowę pytań ;(( i w sobotę komers. Muszę to wyleżeć, ale obiecuję, że od niedzieli będę codziennie i na pewno będę dodawała więcej imaginów.
Wiem, że zaniedbałam blogi, a tego to już w ogóle i przepraszam za to! Zrozumcie mnie! <33 :)/ Lexii xx.

5 komentarzy:

  1. wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie szkodzi i wracaj do zdrowia ! :*** :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie kuruj się tam !!!! Ja też jestem chora więc spoko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie szkodzi.Rozumiem ♥ Zdrowiej szybko. Powodzienia z pytań na bierzmowanie. Oraz świetnej zabawy na komersie. ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero weszłam i zauważyłam, że masz imaginy tylko z Harrym, Zaynem i Niallem. Przecież Louis i Liam też są w 1D. Nie możesz napisać z nimi imaginów?

    OdpowiedzUsuń