wtorek, 4 czerwca 2013

Irytujący komentarz...

Każdy ma prawo, żeby napisać w komentarzu co myśli, ale irytuje mnie coś takiego: "piszesz imaginy tylko z Harrym, Zaynem i Niallem, a przecież Liam i Lou też są w 1D". Tak są i to nie jest coś takiego, że z nimi nie piszę bo ich nie lubię czy coś. Bo kocham wszystkich tak samo. Już wiele razy tłumaczyłam, że piszę o jakiejś sytuacji którą mam w głowie i za każdym razem wyobrażam sobie, któregoś z chłopców. Tak już mam i tego nie zmienię. Proszę zrozumcie.../ Lexii xx.

8 komentarzy:

  1. ejj boszz nie przejmuj sie :) ja rozumiem :* i cie kocham za twoje imaginy <3 @florka21 ....- kaja

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie przejmuj się, jaki masz pomysł to ,to piszesz jak komus nie odpowiada to, to niech nie czyta, nie przejmuj się twoje imaginy sa genialne :* @natalia17k

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak im tak przeszkadza, to niech czytają zamiast "Niall" to "Louis", albo same sobie napiszą imagina -_-

    Nie przejmuj się, *Hug*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi to nie przeszkadza pisz z kim chcesz mi się każdy twój imagin podoba ! ; ))) KC Nie martw się :* (HUG)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się jak im nie odpowiada to niech nie czytaja.
    Twoje imaginy są zajebiste ;)
    Pozdrawiam Dominika ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. To zrozumiałe przecież na tym polega twórczość w jakim świetle to widzisz w swojej głowie tak to piszesz. :) Nie martw się :)) ~M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi to nie przeszkadza kocham cię :* Nie mogę się doczekaç kolejnego ! I nie przejmuj się takimi komentarzami :) *HUG*

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG!! Nie przejmuj sie takimi komentarzami. To są dziwni ludzie. Nie wiedzia do końca ,a już wszystko myślą ,że tak jest.

    OdpowiedzUsuń