wtorek, 11 czerwca 2013

Nie podoba się ? Nie wchodź!

Odnosząc się do komentarza: "wiesz co ? już nie będę tu wchodzić. wkurwiasz mnie. po chuj zakładałaś kolejnego bloga, który jest w chuj nudny ? ZANIEDBAŁAŚ TEGO!"
1. Nikt nie każe ci wchodzić na mojego bloga.
2. Wkurwiam cię ? Znasz mnie ? Wiesz coś o mnie ? Nie, no właśnie...
3. Po co zakładałam kolejnego bloga ? Bo miałam taką ochotę.
4. Nie musi podobać ci się to co na nim pisze. Jeżeli uważasz, że jest to "nudne". NIE CZYTAJ!
5. Owszem zaniedbałam tego, bo nie miałam kompletnie czasu na pisanie. Poprawianie ocen, bierzmowanie, komers. A po za tym takim ludziom jak ty nie muszę się tłumaczyć!!!

JESZCZE RAZ DO WSZYSTKICH, KTÓRYCH WKURWIAM I TWIERDZĄ, ŻE TEN LUB TAMTEN BLOG JEST NUDNY, NIE WCHODŹCIE NA NIE. TO TAK WIELE ?
Na prawdę jest wiele osób, które doceniają to co pisze i jak pisze, rozumieją mnie, bo w moim życiu nie istnieje tylko blog i czekają, aż napisze. Cierpliwie czekają, bo wiedzą, że w końcu coś dodam.

DO DZIEWCZYN, KTÓRE UWAŻAJĄ, ŻE ŁATWĄ SPRAWĄ JEST PROWADZENIE BLOGA. ZAŁÓŻCIE SWOJEGO I SPRÓBUJCIE GO PROWADZIĆ SYSTEMATYCZNIE. WTEDY POGADAMY....

Dodam coś na 1000% do jutra! Obiecuje!
I robię to dla tych, którym zależy i cenią sobie mój czas !! <333/ Lexii xx.

8 komentarzy:

  1. nie przejmuj sie ;) i tak CIE KOCHAM piszesz zajebiste imaginy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się co mówią inni. Bo może oni wcale są nie lepsi. A jak maja coś do twoich blogów to niech piszą do mnie to sobie z nimi pogadam, bo nie rozumnie jak można tak pisać o mega boskich blogach. Mogę sobie wyobrazić ile czasu nam poświęcasz i jestem Ci za to bardzo wdzięczna. Bo oni by mieli to w czterech literach, a ty tracisz swój czas, który mogłabyś poświęcić na coś innego specjalnie dla nas. Dziękuje Ci bardzo. <3 :*
    Ps. Pamiętaj miej ich w nosie wiedz ze jest dużo osób, które kochają twoje blogi i Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przejmuj się tymi durnymi komentarzami!dla mnie to co piszesz jest wspaniałe!!!Jestes WIELKA!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, prowadzenie bloga to tak jakby rodzaj pewnej odpowiedzialności. Sama ostatnio trochę zaniedbała swojego, przez wyciąganie się w szkole. Zapraszam do siebie tak czy inaczej :) http://you-were-my-summer-love-imaginy1d.blogspot.com/
    Bardzo lubię oba Twoje blogi :) A czy na ten dodasz jeszcze jakiegoś imagina? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świętą rację ! Jeśli im coś nie pasuje to niech nie wchodzą , proste ! Moim zdaniem świetnie piszesz i nie mogę się już doczekac nastepnego imagina ! I NIE PRZEJMUJ SIĘ ! <333 ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się doskonale cb rozumiem, a poza tym oba blogi sa jak dla mnie super, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się ;) A kiedy następny rozdział na tamtym blogu ? KOCHAM TO CO PISZESZ :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego bloga i moim zdaniem jest wspaniały!!! Twoje imaginy pozwalają mi oderwać się od nudnej rzeczywistości :) Nie przejmuj się innymi też mam bloga i bardzo trudno jest dodawać coś systematycznie! Jak byś miała wolną chwilę to wpadnij : andthatiwillnotleaveonedirectionstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń