poniedziałek, 6 stycznia 2014

TO JUŻ ROK !!
30 grudnia minął pełny rok od założenia tego bloga.
Chciałabym wam bardzo, bardzo, bardzo podziękować, za to, że byliście.
Że wytrzymywaliście moje ciągłe obietnice,
których nie spełniałam.
Bardzo często dlatego, że miałam problemy z komputerem.
Dzisiaj już dodałam 1 imagina z Harrym i mam nadzieję, że wam się spodoba.
To pierwszy w 2014 roku!
No własnie!
Troszkę późno ale wszystkiego Naj Naj w nowym roku !
I żebyście zostali ze mną kolejny rok i kolejny.
Często zastanawiałam się czy nie skończyć pisać, ale...
Ale ja kocham pisać, kocham czytać komentarze, które dodajecie.
Kocham was za to, że jesteście !!
To takie małe podsumowanie:
-390 529 wyświetleń
-1276 komentarzy   
-231 postów:
Niall.....72
Zayn.....26
Harry....12
Louis......3
Liam......1
-107 OBSERWATORÓW ♥
I to wszystko przez rok!!

Mam nadzieję, że będziecie dalej wchodzić na mojego bloga !
Nie ukrywam, że mam ogromną ochotę dobić do miliona !!! :D
DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO LEXII XX.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz