piątek, 7 lutego 2014

Ściągnięty ? Serio ?

Jeszcze dzisiaj dodam imagina ! :D
Konkretnie chcę się odnieść do kilku komentarzy, które zarzucają mi ściąganie imaginów z innych stron !
Każdy imagin czy opowiadanie, które są opublikowane na tym blogu są pisane przeze mnie !
Przez rok nikt mi nie napisał, że są ściągane i teraz jest kilka komentarzy gdzie się pojawia treść typu: "Czytałam tego imagina w 2013 roku" albo "Widziałam już takiego imagina na innym blogu i mogę ręczyć, że jest ściągnięty"...
Nigdy nie ściągnęłam imagina z innego bloga i nie podpisałam się pod nim jako ja !
Zaczynają mnie irytować takie oskarżenia !
Imaginy mogą być podobne, ale nie mogą być identyczne jak są pisane przez dwie różne osoby ! Zrozumcie !/ Lexii xx.

6 komentarzy:

  1. Czepiają się albo zazdroszczą.. Imaginy są świetne i nadal mam zamiar je czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś przestać obiecywać ? Serio ? Kolejny imagin , wchodze co godzinę codziennie i chuj , jesteś beznadziejna -.-''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z anonima to se możesz hejtowac "koleżanko" lub "kolego" :)

      Usuń
    2. Czy napisałam tam OBIECUJĘ ? NIE !
      A tobie jeśli się coś nie podoba to kurwa nie wchodź !
      Gówno mnie obchodzi czy wchodzisz co godzinę codziennie !
      Nikt ci nie karze, a jak chcesz wchodzić to już twoja sprawa !
      Dziękuję też jesteś beznadziejna/ny ! Całuję i pozdrawiam !
      Dziękuję Aga M <333/ Lexii xx.

      Usuń
  3. Pewnie Ci zazdroszczą bo Piszesz Wspaniałe Imaginy :*:* Kc <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie ! Kocham cię i tw imaginy nawet wtedy kiedy piszesz ze dodasz dziś a dodajesz pózniej! Mimo wszystko jesteś cudowna a jak kos ma wąty to jego problem !

    OdpowiedzUsuń