niedziela, 24 listopada 2013

:)

Dziękuję wam za 350 tysięcy !! Jesteście wspaniali !!
Jak emocje po 1DDay ?? :))
Oglądałam do końca a wy ?? ;)
Przyznam się, że jak się kończyło to się pobeczałam :'(...
Jestem w trakcie pisania imagina 2-3 lub 3-4 częściowego o Harrym.
Dodam I część prawdopodobnie jutro zdradziłabym wam mały szczegół ale zaczekajcie :).
Już niedługo tzn. 30 grudnia mija rok od kiedy założyłam bloga. Jak dla mnie jest to nie do wiary, że przez rok uzbierałam tyle wyświetleń. Patrząc na blogi, które są prowadzone od tego czasu co moje i że mają po kilka/ kilkanaście tysięcy wyświetleń jest to dla mnie niesamowite !!!!!! Jak zakładałam tego bloga to nie sądziłam, że uda mi się tak wybić. To co przez kolejny rok dobijemy do miliona ? Dacie radę ? A ja za to obiecuję wam, że nie będę tak zaniedbywać bloga, teraz nie miałam w ogóle możliwości dodawania jakichkolwiek postów. ;/
Mam dla was przygotowane niespodzianki i nagrody rzeczowe. Więc przez cały 30 grudnia bądźcie na moim blogu, może to właśnie wy będziecie tymi szczęściarzami i coś wygracie ?! To już od was zależy. :)
KOCHAM WAS !!

3 komentarze:

  1. A kiedy 16 rozdział o Niallu?

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie a kiedy o Niall'u ?! Dziękuję że w końcu się odezwałaś mam nadzieję że niedługo dodasz kolejną cześć z Harrym...Już nie mogę się doczekać...Lovciam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nareszcie. :) Świetnie. :)
    zapraszam do mnie. ->http://iamdirectioner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń