sobota, 17 sierpnia 2013

PSEPLASAM !!

Przepraszam, przepraszam, przepraszam!
Nie napisałam wam o tym, że wyjeżdżam bo kompletnie zapomniałam !!
W piątek i sobotę robiłam, a w niedziele jechałam nad morze.
Ale już jestem. WRÓCIŁAM !!
Jestem wykończona, ale mam wymyślonego imagina/ opowiadanie, sama nie wiem jak długie to będzie. Na pewno dzisiaj coś dodam. Obiecuję, że dziś pojawi się kolejny rozdział na tamtym blogu, lub na tym jakiś imagin. Idę jeszcze teraz do "roboty" (tak jakby). Myślę, że wrócę do domu koło 20-21. Wskakujcie na bloga koło 22-23. COŚ NA 100% BĘDZIE !! OBIECUJĘ WAM TO !!!!!!
Dzisiaj doznałam szoku jak teraz weszłam na bloga. Liczba wyświetleń -,- !! To jakaś tragedia. Ale w ciągu tego tygodnia uda nam się wrócić do tego co kiedyś ! Prawda ??? :)
Jeszcze raz przepraszam ! A co do moich tygodniowych wakacji nad morzem, było wspaniale chciałabym tam zostać do końca sierpnia, ale kto by pisał imaginy ??? :D
Międzyzdroje *.*
KOCHAM WAS !! / Lexii xx.

6 komentarzy:

  1. Spoko każdy musi odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok jest spoko zgadzam się z powyższym komentarzem :) Fajnie że coś dodasz, a jeszcze lepiej by było gdyby imagin był z Niallerem :D
    ~Galaxy

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzoumiem cie ;p w końcu są wakacje ^^
    Dodaj kolejną część na tamtym blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęskniłm bardzo dobrze że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń